sâmbătă, 4 februarie 2017

Absență motivată


Lipsesc de pe firmament o săptămână, că dau o raită în țară. Deh, calup de ore suplimentare care trebuie ”date jos” până la 1 martie, și dacă tot le am...

Considerați acesta ca fiind notița de ”out of office”. De data asta, am lăsat un astfel de mesaj și pe mail-ul de serviciu. Nu l-aș fi pus, fiindcă oricum nu sunt atât de importantă încât să știe toată lumea că lipsesc, dar dacă-mi scrie inepuizabila Aristița.... să nu mă dea dispărută, beata (sic) creatură. 

De fapt, dacă era după mine i l-aș fi lăsat ei personal pe ăsta de mai jos. S-aștepte, că eu n-o deranjez :))


Voi să fiți cuminți și, dacă mergeți la proteste, păziți-vă. Ne recitim de pe 12 februarie încolo. Cu nenorocitele alea de ordonanțe anulate, să sperăm. 

2 comentarii:

Thea spunea...

Concediu placut! :)

Greta spunea...

Săru'mâna :) Sunt back on business, cum se spune.