duminică, 31 iulie 2016

Cea mai proastă lună a anului


Mda, iulie, tu ai ”câștigat” trofeul ăsta. Ce pot să-ți spun, mănâncă-l fript. De obicei ești în ordine, ba chiar îmi aduc aminte de ani în care ai fost deosebit de bună, generoasă și luminoasă, dar anul ăsta nu știu ce te-a apucat, serios... 

Numai în gânduri negre am ținut-o, spaime, tresăriri, frici, griji, nervi și de la capăt. Doar ce apucam să iau o gură de aer și trosc, mă pocnea altceva: o teamă, un gând negru, un vis urât. Pentru prima dată am avut senzația că-mi pierd, cu adevărat, speranța. Am fost permanent încordată, agasată, stresată, mi-a reapărut mătreața (reacția mea tipică la stres. Unele femei slăbesc, eu ”produc” mătreață în schimb, na bravo), nu m-am putut bucura de aproape nimic și-n aproape niciun moment, n-am putut citi și, capac la toate, uită-te și tu cât de puțin am scris pe blog. Cel mai puțin pe anul în curs, dacă mă uit la statisticile celorlalte luni. Ăsta chiar e fault în careu, madam iulie... Sunt supărată pe tine, așa să știi. Habar n-am cât timp va trebui să treacă și ce va trebui să faci să mă împaci. 

Mâine plec pentru două săptămâni în România. Teoretic în concediu, practic.... n-aș zice asta. Sper să mă întorc liniștită, e tot ce-mi doresc. Și-mi mai doresc să fie ăsta ultimul an în care nu plecăm într-un concediu adevărat.

Nu-mi urați ”concediu plăcut”, la serviciu nu mai nimeream să mă feresc de lumea care-mi spunea asta. Că deh, așa se spune și nimeni nu știe ce se întâmplă în, sau cu celălalt. Urați-mi, dacă vreți, să am parte de zile liniștite. Și să mă întorc liniștită.

(Am repetat cam des adjectivul ”liniștit”, bag seama... Fapt care spune multe despre cum nu mă simt și de ce mi-aș dori să am parte).

Acestea fiind spuse, du-te, iulie, că mi-ai scos peri albi.

8 comentarii:

coco spunea...

imi pare rau, august o sa fie compensatoriu!

Anonim spunea...

Sa te intorci linistita! si eu spun la fel , vreau un concediu adevarat. Sper pe la sfarsit de an, macar cateva zile sau la anul. Noi sa fim sanatosi si asta va doresc si voua!
Cris

Anonim spunea...

Sa ai parte de liniste concediul asta pentru a intelege acesta perioada. Sa te intorci puternica pentru a putea sa ne impartasesti in continuare, in stilul tau sincer si inzestrat cu fin umor, din cunoasterea ta.
Bristena

Spunsieu spunea...

Mie mi s-a parut ca de la inceput a fost un an prost fata de celalalt si tot astept sa se indrepte cu fiecare luna, dar tot nu disper. Tine moralul sus ca n-are cum sa fie rau tot timpul, o data si o data trebuie sa se limpezeasca.

Evelyn spunea...

Iulie a trecut, cam greu, dar e gata. Sper ca luna august sa fie mai buna, sa iti gasesti linistea de care ai nevoie. Te imbratisez cu mult drag, draga Greta!

o femeie spunea...

dar s-a incheiat. Gata, vine o perioada minunata, presimt eu asta!
Iti recomand odihna si sa te intorci linistita.

Tomata spunea...

Pfuuu, desi eu sunt toata ziua acasa, de-ai zice ca in concediu, n-am mai fost plecata undeva din 2014. eu, care mergeam in cate doua concedii de cate 7 zile si vreo 3 city-break-uri pe an... in fine, asa-i cand un an ti-l petreci gravida si in al doilea te muti in alta tara (unde totu-i nou si poti considera ca esti in concediu la cate ai de descoperit). dar stiu ca acum nu se poate din diverse motive, asa ca sunt cumva resemnata.
iti doresc ca Romania sa nu te streseze prea tare si sa vii inapoi cu bateriile incarcate. si poate daca mai ai cateva zile libere, poate dai o tura pana la Berlin? :P

Greta spunea...

Vă mulțumesc până la capătul lumii și încă o dată pe atât :) Mi-au făcut enorm de bine cuvintele voastre și faptul că v-am simțit aproape pe fiecare în parte :)